maanantai 1. tammikuuta 2018

Täällä taas

Otsikkokin siitä vihjaa. Olen pitänyt blogia ennenkin. Sen edellisen blogin lopetin joku puolitoista vuotta sitten. En yksinkertaisesti meinannut löytää aikaa kirjoittaa ja inspiraastio oli myös täysin hukassa. Pistän tähän nyt linkin edelliseen blogiin.



Tilanne on nyt se että mun poika on nyt 1,5 v rasavilli taapero. Todella nopea liikkeissään ja keksii kaikenlaista luovaa tekemistä itselleen. Äiti on välillä hieman helisemässä kun ei pysty yhtään ennustamaan mitä seuraavaksi tapahtuu. Perhekuvio on hieman muuttunut. Mieheni teini-ikäinen tyttö muutti meille ja muutimme isompaan asuntoon. Meillä on myös 5 vuotias koiraneiti ja 3 vuotias kissa. Olen myös suunnitellut ottavani meille kanin mutta se jää nähtäväksi että toteutuuko. Hankinnat kuitenkin maksavat jonkin verran, samoin kani ja sen ylläpito. 

Syy miksi aloitan nyt uuden blogin onkin eri kuin viimeksi. Viimeksi aloitin kirjoittamaan hyvin sekavassa mielentilassa kun olin jo raskaana viikolla 7+2. Nyt tuossa 4 päivää sitten otin viimeisen pillerin toistaiseksi. Olen vauvakuumeillut varmaan loppukeväästä asti. En muista milloin otin ensimmäisen kerran puheeksi sen että haluan pojalle pikkusisaruksen. Silloin oli ekaksi puhe ensi kesästä. Nooh, sitten minä muutin mieltäni ja neuvottelin että jos jätän helmikuussa kun kuitenkin menee hetki että kierto tasoittuu. Ja koska perjantaina tosiaan loppui liuskat niin vähän ennen joulua sanoin että turhalta tuntuisi hakea liuskoja lisää kun niitä ei kuitenkaan ota kuin kuukauden enää. Ja näin syntyi päätös että jätetään ehkäisy ja tulee jos on tullakseen aiemmin. 

Mies haluaa ottaa tän tosi rennosti ja samoin minä yritän myös olla yrittämättä liikoja. Sen verran kuitenkin olen tehnyt että ostin Multivita Mamaa missä on foolihappoa kunnolla ja lisäksi latasin sovelluksen minkä pitäisi kertoa milloin ovulaatio tapahtuu. Mutta ongelma sen käytössä on se että minipillerit vei multa menkat kokonaan pois enkä näin ollen tiedä millainen kierto mulla on. Voi olla että huomaan ovulaation itsekin enkä näin ollen tule tarvitsemaan sovellusta tai testitikkuja. 

Tässä tämä aloituspostaus. Yritän pian muokata tästä blogista itseni näköisen ja joudun käyttämään siihen nyt hieman aikaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti