tiistai 30. tammikuuta 2018

Fiiliksiä

Kaikkein päällimmäisin on se että mulla on huijattu olo. Kroppa huijasi mua antamalla viitteitä tärppiin ja sitten melkein heti sen jälkeen alkoi menkat. Niin mitä? Mua ärsyttää aika paljon kieltämättä. Ja sitten kun ympärillä satelee plussia kaikille niin se nostaa heti vanhoja tunteita pintaan. Että miksei meille vielä vaikka olot lupaili. Niin typerää. Niiin typerää. Täytyy lopettaa oman kropan kyttääminen ja seurata vain kierron lopussa että alkaako ne menkat vai ei. Jos ei ala ajallaan niin sitten testiä kehiin. Ehkä pientä blues-fiilistä ilmassa vaikka periaatteessa jonkin luokan ihmehän se plussa olisi ollut jo heti. 

Mutta yritän nyt keskittyä positiivisiin asioihin. Odotan innolla töiden alkua vaikka siihenkin on vielä yli kuukausi. Ja sitten odotan sitä mummola-reissua. Ovulaation pitäisi tapahtua ennen sinne lähtöä. Mulla on nyt käytössä verigreippimehu. Sitä litkin ja irvistelen joka aamu sinne ovulaatioon asti. Pitää varmaan hakea ovulaatiotestejä joilla testata sitten jos sitä samanlaista oiretta tulee mitä tuli toissa viikonloppuna. 

En oikein tiedä mitä ajatella tällä hetkellä. Kyllä se toiveikkuus nousee sieltä taas loppu kiertoa kohden kuitenkin. Jos ei tule tärppiä niin mulla menee muutama kierto että opin olemaan taas toivomatta liikoja. 

Sen verran todettiin et jos tässä kierrossa ei tule plussaa niin YK2 on sitten pelkkää tjottailua eli tulee jos on tullakseen. Ei mitään extrajuttuja siihen. Senkin takia että jotenkin vierastan joulukuuta synttärikuukautena. MUTTA plussa on toki silloinkin tervetullut! 

On jokseenkin outoa suunnitella tällä tavoin kun joskus on jo todennut että en minä perk*** tule raskaaksi. Mutta kun on kerran tullut niin se nostaa toiveita näin. Mun puolesta saisi ne plussatuulet puhaltaa tännekin päin niin pääsisin tästä piinasta. 

-m-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti