lauantai 27. tammikuuta 2018

Ajatuksia

Ihan ekaksi pakko sanoa että odottavan aika on pitkä. Ostin eilen citymarketista testin minkä pitäisi näyttää raskaus jopa 6 päivää ennen menkkojen oletettua alkamista. Ja laskeskelin että 2.2. voisin testailla. En siis tiedä oikein mun kierron pituutta että karkeasti arvioin että se olisi 29 päivää.

Tänään aloin taas tiputtelemaan vaikka on kp 17. Nähtyäni verta olin jo siinä mielentilassa että sinne meni sekin uskomus. Toki olen siis erittäin skeptinen muutenkin kunnes näen 2 viivaa tikussa. Mutta nää kaikki oireet vaan kertoo siitä tärpistä. Enää odotan rintoihin kipua. 

Mutta nyt ihan totta mun pitää pyrkiä unohtamaan tämä koko asia. Ihan sama vaikka etoisi keskellä päivää. Se plussa tulee jos on tärpännyt niin sitten viimeistään puolentoista viikon päästä siihen tikkuun ja sit etenen siitä. Jos se on negatiivinen niin pitää vaan nostaa leuka ylös ja jatkaa niinkuin ennenkin. Ärsyttää hieman nämä oireet koska ne tekee sen että mun on vaikeaa ignoorata tämä kaikki. Ja aina illalla huomaan unelmoivani. 

Muihin aiheisiin! Käytiin tänään taas lasten liikuntatapahtumassa purkamassa noita pojan energioita. Oli kyllä tosi mukavaa taas. Toi tapahtuma pidetään aina joka toinen lauantai. Ollaan nyt käyty kahdesti ja kahden viikon päästä varmaan mennään taas. Olisi myös tarkoitus mennä tässä ensviikon lopulla tai sitä seuraavan alussa kylpylään. Ei olla vielä käyty pojan kanssa, eikä kyllä varmaan kahdestaankaan olla. Minulla on vielä tässä uintikielto päällä keskiviikkoon asti sen tatskan vuoksi. Mutta sen jälkeen päästään polskimaan. Meidän poika tykkää vedestä tosi paljon. Me harrastettiin vauvauintia ihan loppuun asti ja sit vielä yksi kausi päälle. Se loppui tuossa joulukuussa. Haikeaa oli lopettaa. 

Kahden viikon päästä me lähdetään pojan kanssa mummulaan kyläilemään junalla. Junaliput oli kyllä jo aika kalliita kun katsoin eilen joten en usko että minulla on kiire niitä ostaa vielä. Mutta kaikkea kivaa on tässä tapahtumassa lähiaikoina. Tottakai se mahdollinen raskaus tuo oman twistinsä niihin sitten. (;

-m-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti