sunnuntai 29. huhtikuuta 2018

Räiskyvä taskuraketti

Sanoisinko että neljänä viime päivänä täällä kotona on tullut vähän räiskähdeltyä. Olen pienestä asti näyttänyt tunteeni todella selkeästi ja samaa linjaa on jatkettu tänne asti. Se on toki töissä vaikeaa kun välillä oikeasti pitäisi piilotella tunteita sinne kuuluisan pokerinaaman taakse. 

On tässä ollut ehkä syytäkin mutta kerron näitä todella lieviä ärsyyntymisen aiheita. Torstaina tultuani kotiin niin halusin hieman imuroida ja muutenkin siistiä niin pyysin miestä pitkästä aikaa siivoamaan hiekkalaatikon. Mies katsoi mua kuin hullua ja kysyi miksi hänen pitää kaupungin puiston hiekkalaatikkoa lähtee putsaamaan. Tarkensin äristen että kissanhiekkalaatikkoa tarkoitin. Sitten kun hän putsasi sitä niin huuteli vähän väliä jotain, en oikein kuullut imuroinnin läpi että mitä. Hän otti oikein asiakseen sitten keskeyttää mun imuroinnin ja sanoa että hänestä tuntuu että kissa käy siellä laatikossa kusella ja paskalla. (Pahoittelut vulgaarisesta kielenkäytöstä). Niinku ihan oikeesti, kysyin ja katsoin sillä tavalla että lopeta. Ja eiku jatkoi, joo joo oikeasti se käy siellä kusella ja paskalla. No lähdin sitten hetkeksi mukaan tähän idioottimaiseen vitsiin ja sarkastisesti esitin järkyttynyttä. Sit mulkaisin happamasti ja jatkoin imuroimista. 

Sit toinen on se että hän väittää jatkuvasti että mä olen tonttu. Joo. Olen vain 157 cm pitkä ja tykkään joulusta yms. Mutta että hänen "mielestään" mun äidin kotipaikkakunta (Joensuu) on sama kuin korvatunturi ja näin ollen mun täytyy olla tonttu. Tää hauska mutta aivan hirvittävän rasittava vitsi alkoi pian joulun jälkeen ja on jatkunut tänne asti. Et eikö vois antaa jo olla. 

Mutta juu meillä on siis raha-asioista suuria erimielisyyksiä, tai siitä miten niitä hoidetaan. Väliajoin on tuntunut siltä että täällä sitä kaitsitaan kahta lasta. Eikun kolmea koska toi teinikään ei vielä osaa itsestään huolehtia. Että moi vaan kaikille! Olen nykyään kolmen lapsen äiti, iät ovat 38 v, 15 v ja melkein 2 v. :D

Jospa aivot huomenna vähän tuulettuu. Olen käynyt varaamassa kahdesta eri liikkeestä itselleni vaatetta ja ne käyn aamusta ostamassa. Samoin pitää käydä hakemassa sitä gele royalee lisää Ruohonjuuresta. Sen jälkeen menemme luultavasti Mehukattimaahan Marli areenalle. Voi olla että käymme katsomassa tivolia myös jos jaksamme kävellä. Huomenna pitäisi olla ihana sää onneksi. :) Toivon että löydän K-Citymarketista huomenna kunnon simaa ja munkkeja. Ja lisäksi paria karkkia mitä en meinaa löytää mistään. Eiköhän ne sieltä löydy. Jos ei sieltä, niin sitten täytyy tilata Ruotsista :D


-m-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti