keskiviikko 11. huhtikuuta 2018

Odotus

Tilanne on nyt se että odotan vain menkkoja alkavaksi. Ne voivat alkaa lauantaina,sunnuntaina tai ensiviikon alussa. Jää nähtäväksi. 

Olen aika väsynyt. Meidän pojalle nousi elämänsä toista kertaa kuume. Viimeksi se johtui rokotteesta, nyt ei ole tarkkaa tietoa että onko virus, hampaista vai vauvarokko. Kaikki ihan mahdollisia, tosin hampaista en tiedä kun kuume huitelee välillä yli 39 asteessa. Ei varmaan kuuluisi ainakaan netin mukaan nousta enempää kuin 38.5. Nyt on kai liikkeellä jotain kuumetautia et nousee vain kuume eikä tule mitään muuta. Yöt ovat tosi levottomia koska lapsi tulee meidän väliin nukkumaan ja liikkuu vähän väliä. Töihin on silti mentävä. Mun pomo on kyllä ihana ja sanoi että voin jäädä kotiin jos siltä tuntuu mutta en todellakaan koska isimies pärjää täällä ihan hyvin. Tottakai mun sydäntä särkee lähteä töihin kun makkarista kuuluu parkua.

Töissä tapahtui eilen aika mielenkiintoisia ja minä olin lähellä saada päälleni yli päätä pidemmän äijän. Pääsin kuitenkin muiden avulla pois tilanteesta ja se raivo purkautui sitten vartijaan.  

Huomenna mulla on viimeinen työpäivä tälle viikkoa ja tulee pitkä vapaa, neljä päivää. Toivon että tuo lapsonen tuosta paranee että päästään nauttimaan näistä ihanan lämpimistä keleistä. Ylihuomenna mulla on aika sille ihanalle terkalle ja jutellaan kierroista ja keinoista raskautua mitä he voivat tuolta terveyskeskuksessa tarjota. Kirjoittelen varmaan sen jälkeen tänne tai viimeistään lauantaina.

Ihanaa kevättä kaikille, nyt kun se vihdoin suvaitsi saapua! <3

-m-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti