tiistai 24. huhtikuuta 2018

Ajatuksia

Mun työpäivät on välillä kyllä tosi vaikeita. Esim tänään mua haukuttiin huutamalla v*tun huoraksi. Eikä se ole eka kerta eikä varmasti vika kerta kun niin käy töissä. Ehkäpä mun kiltit kasvot triggeröi tai sitten se kun olen pieni kokoinen (157cm) niin mua on helppo yrittää pelotella tai jotain sellaista. Tämmöstähän tää on kun työskentelee päihderiippuvaisten kanssa. Siltikin olen päättänyt kouluttautua lähihoitaja-linjan loppuun ja erikoistua mielenterveys- ja päihdetyöhön. Kyllä se on jotenkin kutsumus koska ikinä ennen tätä työtä en ole ajatellut pystyväni sellaiseen työhön. Mutta olen huomannut että en mä siihen kuole että mulle raivotaan aivan täysiä. Toki tuossa on myös riski että joku käy oikeasti päälle. Onneksi meillä on Securitaksen nappi mistä laittaa hälytys. Jouduin siitä itse tänään painamaan ensimmäistä kertaa. 

Tänään mulla on tosi häilyväinen olo tän kierron suhteen. Välillä ajattelen et olisipa ihana saada alkuvuodesta vauva, tulispa plussa tässä kierrossa. Mutta olen sen suhteen hyvin skeptinen ja odottelen tatska-aikaa kesäkuussa. Olen myös suunnitellut sitä mielessäni että miten se hiha-tatska lähtee rakentumaan ja saanut vihdoin päätettyä että aloitan sen olkapäästä. Haluan siihen kukkia pitkin poikin ja ehkä lintuja tai perhosia. Kuitenkin hyvin feminiininen aihe. Sitä kipua en odota innolla mutta lopputulosta ehdottomasti. Ah! Muutenkin hyvä saada muuta ajateltavaa ettei ajattele vain sitä että olisipa raskaana. Tottakai jos tulen raskaaksi niin tatska-ajat peruuntuu. Yksikään KUNNOLLINEN tatskaaja ei tatuoi raskaana olevaa. Olin hieman järkyttynyt kun yksi tuttu kävi raskaana ollessaan ottamassa tatuoinnin. En sitten tiedä että kertoiko edes. Toki onhan päävastuu aina sulla odottavana äitinä. Mutta jos sattuisi niin ettei osaisi ajatella, tai tietäisi niin olisi hyvä että tatskaajat kieltäytyisivät tietoisesti tatskaamasta raskaana olevia. Onneksi mulla on tosi hyvä tatskaaja ja hän ei tatskaa jos olet raskaana tai imetät. 

Oikeesti kirjoitin just tatska/tatskaa/Tatskaaja 8 kertaa :DD


Me soiteltiin tässä yksi ilta mun äidille videopuhelu pojan kanssa. Siis mun poitsu sekos aivan täysin ku tajusi et mummi on oikeasti siinä ja mummi näkee hänet. Niin innoissan näytti kaiken minkä osaa ja mahtava show päällä. Se innostus kosketti mua niin paljon että ihan kyyneleet kihosivat silmiin. Toki pms saattoi vaikuttaa asiaan.

Mielenkiinnolla odotan että miten Pukka Womanhood ja Gele Royale vaikuttaa kiertoon kun niitä on ottanut koko kierron ajan. Tai ainakin melkein. Taisi unohtua pariksi päiväksi. Hups. Lähinnä sitä mietin että tuleeko ovulaatio aiemmin tai onko luteaalivaihe edelleen sen 12 päivää. 15.5. mulla on aamusta se lääkäri ja iltapäivästä hygieniatesti. Toivon etten ole unohtanut kaikkea mitä aiemmin siihen testiin opiskelin. Viimeksi pääsin sen heittämällä läpi joten jospa toistekin. Toki aion kerrata. Voi että kismittää kun hukkasin sen hemmetin kortin ja joudun sen uusimaan. Hmph. 


-m-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti