torstai 8. maaliskuuta 2018

Ihanaa naistenpäivää!

Tänään teksti syntyy kuin itsestään. On ihanaa kun kirjoittaminen on helppoa eikä tarvitse väkisin vääntää jotain järkevää. 

Toivottavasti te kaikki ihanat naiset vietitte tänään ihanan päivän! Minä itse ainakin vietin. Sain aamusta jo mieheltä kaulakorun lahjaksi. Ja myöhemmin vielä tulppaaneja.



Aika söpö kaulakoru sanoisinko! ^^ 
Tänään oli myös ihanat kasvohoitokutsut kaverini luona ja saan häneltä myös tilaamani tuotteet, pesuaineen ja niin ihanat Artistryn meikit. Ihanaa päästä huomenna meikkaamaan niillä! Tekaisin tuosta aamusta juustokakun hyytymään kaappiin. Se kyllä ei halunnut hyytyä mikä harmitti koska olisin halunnut viedä palan siitä ystävälleni. Mun kaveri sai viime viikon tiistaina poikavauvan jota pääsin vielä kutsujen päätteeksi sylittelemään. Olin ihan haltioitunut ja nyt syli huutaa vauvaa aivan täysiä. Kunpa tärppäisi pian. En tiedä mitä ajatella jos menee yli vuosi. Mut jospa ei.

Tänään päivällä sain todella vahvan plussan ovulaatiotestiin. Tein testin täysin mielijohteesta koska oloni oli etova ja mietin että voisiko se olla se. Halusin testata että ei varmasti ole mikään vatsatauti kun huomenna reissu luvassa. Menen katsomaan mun rakasta kummityttöstä keski-suomeen päin linkalla. Senkin takia vähän turhauttaa tuo plussa juuri tänään mutta minkäs sille voi. Tänään ja lauantaina vaan talletuksia ja jospa tärppäisi. 

Tänään piisasikin postauksia jopa kaksi. Viikonloppuna tuskin kirjoittelen, ehkä sunnuntaina. Maanantaina mulla alkaakin työt!

Joten ihanaa viikonloppua!

-m-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti