perjantai 4. toukokuuta 2018

II hääpäivä

Kaksi vuotta sitten kauniina keväisenä ja lämpimänä päivänä, astelimme ystäväni saattelemana maistraatin tiloihin. Aika oli varattu ja esteettömyystodistukset tilattu ajat sitten. Maha painoi aika paljon mutta askeleissa oli silti keveyttä. Jaksoin laittaa tukankin nätisti ja meikata. Mekkoa mulla ei ollut mutta kaftaani, joka menikin oikein näppärästi päälle vaikka massu oli aika valtava. Poitsu hengaili omassa ahtaassa yksiössään rauhallisesti vaikka mua itseä jännitti hieman. Lähinnä se että ehditäänkö ajoissa. 

Olin kyllä sanonut miehelleni että mitä vihkikaavaan kuuluu ja käskenyt myös itse tutustua siihen mutta siltikin itse tilaisuudessa tuli sählättyä. Meni ihan nauramiseksi ja vihkijälläkin oli vaikeuksia pitää pokka. Sekoiltiin sormuksissa ja sormissa mihin ne kuuluu. 

Tämä on ehdoton lemppari meidän hääkuvista


Kotona pidimme sitten kahvituksen todistajille. Alunperin sinne piti myös tulla yksi kaveri myös mutta hän epäonnekseen ajoi itse tilaisuuden aikana kolarin koska sai jonkun tajuttomuuskohtauksen. Olin todella onnellinen että kaverini oli kunnossa. <3 Olin tehnyt meille kakkua ja suolaista piirakkaa mikäli muistan oikein. Alkoholitonta skumppaa oli myös! Siihen voin antaa suosituksen, Drums and Barrels on ehdottomasti todella aidon makuinen mutta todella raikas. Jos siis olet raskaana ja mietit mikä olisi hyvä mutta juhlava juoma. 

Mutta mun on lähdettävä nyt unten maille, mulla on aivan kamala univelka ja toivon todella että tämä teksti on helposti ymmärrettävää olotilastani huolimatta. En aio oikolukea tätä. Ainiin! Aamulla ovulaatiotestiin tuli plussa. Mutta on tosiaan menossa jo se kiertopäivä 17, joten tuleepa taas mielenkiintoinen loppu kierto, lähinnä että kuinka lyhyt luteaalivaihe tulee olemaan. 

-m-


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti