sunnuntai 2. syyskuuta 2018

Pohdintoja

Työsopimukseni päättyy 11.9. Mua mietityttää suuresti se että mitä tekisin seuraavaksi. Selvää on että haluan tehdä päihdetyötä tulevaisuudessa mutta tarvitsen siihen koulutuksen, eli toisinsanoen mun täytyy lukea lähihoitaja-opinnot loppuun. Haluaisin lisää töitä. Pelkään kuitenkin etten löydä mitään. Aluksi haluan kuitenkin olla hetken ihan rauhassa, haluan käydä äitini luona itä-suomessa pojan kanssa. Samalla saan nähdä parasta ystävääni ja muita tuttuja. 

Toiseksi mieltäni askarruttaa se että milloin mun pitäisi osata odottaa ovulaation tapahtuvan ja entä milloin odottaa menkkoja. Sen tiedän että jos menkkoja ei kuulu siihen mennessä kun olen äidillä niin teen siellä testin ennen kuin lähden istumaan iltaa kaverini luokse. Yritän myös pistää muistiin oireita ja päivämääriä. Esim tänään mun maha on todella turvoksissa ja vatsaa nipistelee. Mietin myös että pitäisikö mun tehdä varuiksi yksi raskaustesti lähipäivinä että näen ettei tule viivan viivaa. 

Perjantaina olin työporukan kanssa virkistyspäivää viettämässä ensin hierojalla ja sitten lounaalla. Sen jälkeen miehet tuli mun kanssa kaupungille ja shoppailtiin palkkapäivän kunniaksi. Eilen käytiin Ikeassa ihanan ystävän kyydillä. Taas näyttää koti astetta paremmalta. Ehkä jokin päivä tämä näyttää valmiille. Meillä ei nimittäin ole mattoja. Tai ainakaan sellaisia mitkä sopisi sisustukseen. Nyt mulla alkaa täysi työviikko, 5 päivää putkeen. En tiedä miten jaksan herätä perjantaina kun aina yleensä neljäs aamu on takunnut ja pahasti. Heräänköhän ollenkaan. Sitten mulla onkin vain kaksi työaamua jäljellä. Tosin toinen on vapaaehtois-vuoro. Mutta 11. päivä pidän pienet läksiäiset. Tää on ollut hullut 6 kk mutta ehdottomasti olen tykännyt! 

-m-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti